Otrolig vecka

Vilken vecka. Jag har varit helt off och inte tagit upp min dator alls denna vecka.

Börjar med renoveringen av ett rum som är ett måste. Det är komplicerat men det var någonting som var tvunget att fixas, vare sig jag ville eller inte.

Sen har jag inte lyckats så bra på jobb men det blev bättre i fredags.

Min bil har antagligen gått i sönder då den en morgon bestämde sig för att lukta bränt och bilda ett stort rökmoln. Hoppas på dom av verkstaden snart.

Sen något jag upptäckte igår... tvättmaskinen är i sönder.

Så ja, en jobbig vecka. Men nästa ska banne mig bli bättre. För konserten jag var på i onsdags var inspirerande och jag tänker dra nytta av det. Jag är trots allt, så laddad.

Nu ska jag vila och imorgon börjar en ny, bra vecka.

Här nedanför får ni en halvflummig mobilbild på mig och en utav mina absolut bästa vänner och bästa fotografen Amanda Stiverius på konserten i onsdags. Kärlek. <3

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0