Halvjobbig måndag.

Denna måndag har inte varit bra besked. En motgång kommer ju sällan ensam, det är så sant.

Men, jag struntade i allt nu ikväll för att inte bli helt knäckt och drog igång Hipphipp. Klickade mig även in på denna och kunde inte sluta le. Jag och Christian kom överens om att bara ha så UNDERBART roligt, och det hade vi. När jag tittar på klippet ler jag, jag skrattar, och jag bara minns hur fort det gick när vi var där uppe, och hur sjukt roligt det var.

Det är verkligen det där jag älskar att göra. När man känner vad ens kall i livet är, då är man verkligen på rätt väg. Längtar verkligen tills jag kan visa er någonting nytt, som blir inom en snar framtid...
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0