Tack.

Tack för era fina kommentarer!

På bilden där ni såg min lugg är mitt hår uppsatt, jag har alltså inte klippt av mig allt hår.. någon fick för sig det såg jag, inte meningen att vilseleda. Körde på slarvigt uppsatt idag istället, hehe.

Jobbet gick bra, och just nu gör jag någonting jag inte gjort på otroligt länge. Jag tittar på tv.

I Oslo levde jag utan tv, och sen dess har jag liksom inte vant mig tillbaka till tv-tittandet. Jag har inte det som rutin att när jag kommer hem slår jag mig ner i soffan och tittar på tv, utan jag gör allt annat jag måste och borde istället. Men nu ikväll, nu har jag tid. Så unnar mig tv-tid. Låter lite knäppt, men så är det. Haha!

Nu; Sex and the city på tv. Vardagslyx.

1 kommentarer
Postat av: angelique

vad har jag alltid sagt om lugg madde lilla? ;) nu får jag faktiskt säga; I TOLD YOU SO! HA :D super fint!

2011-09-06 @ 23:20:36
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0