September.

Fina, vackra september är här.

Min månad. Det är nu jag blir 21 år gammal. Det är nu många nya saker brukar ske i livet. Något nytt. Något gammalt. Vad som helst. Men det händer alltid någonting!

Idag har jag en riktigt dryg dag. Har inte haft någonting att göra förutom att öva lite inför ett bröllop på lördag. Börjar jobba kl 17, ska köra om en stund.

Sitter och drömmer sig bort om vad som kan bli. Man vill så mycket. Varför gör man inget? Vi lever en gång. Det är nu man kan bara, dra iväg. Göra vad man vill. Det ska jag göra. Jag ska genomföra det. Jag har ett nytt mål. Säger inte vad, men jag har nytt mål.


Har lagt upp den innan, men gör det igen. Daughtry - September.



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0