I'm free.

Idag är det en ledig dag!

Först ska jag slänga in två maskiner tvätt nu kl 12, och sen kommer bästa Robert Lukian hit. Ni håller väl koll på honom i programmet True Talent? Han ska vinna!

Sen när han har åkt hemåt igen vet jag inte vad som sker. Ska väl få tummen loss och hämta ut mina tågbiljetter tills på söndag och köpa de där glasögonbågarna jag hittat... hittade ett par sjukt snygga D&G bågar för 1600kr, sen glasen går på 2600 ungefär sa dem. Kul att va blindstyre, inte! Men det får ju kosta vad det ska.. man måste ju se. Det dryga är linskostnaden som kommer på det nu också.. suck.

Nåväl, ska ändå bli en trevlig dag. Nedan har ni en sjukt snygg bild på min vän Robert. Gå in på facebook HÄR och gilla hans sida!

1 kommentarer
Postat av: fanny

den sjukt snygga bilden är tagen av Fanny Szimeister, klart att bilden blir snygg då

2011-09-25 @ 04:29:36
URL: http://^^

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0