Fin dag!

Fast jag är så sjuk, så måste jag säga att dagen blev toppen.

Är riktigt genomförkyld, och jag har nog lite feber ikväll (kände det på bussen hem nu), men ändå ville jag iväg och göra lite idag. Behövde frisk luft. Tog på mig ordentligt och började dagen med en frukost ute med min polare Niklas.

Vi bestämde lite inför helgen. Har bokat bord på Jensens Böfhus i Malmö, blir middag med lite vänner. Ska bli hur trevligt som helst faktiskt.

Iallafall, sen stack jag till Malmö och hängde med min andra polare André. Helt galet vad man skrattar i hans sällskap, har ont i magen. Näe, hur dåligt man än mår får André alltid mig att skratta... sådana människor får man ta vara på, rätt rejält. Tycker det är för många surskallar i vår värld, rätt drygt.

Vi vandrade in på Shock och vad hittar man där? Joooo.... fina pinup skor! För HALVA priset! WOHOOO.

Lite som att vinna på Lotto. 299kr, nästan skamligt, och nu är de mina. Det är de och jag på lördag. Big time. Med svart fodralklänning. Jadå.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0