Problem...

Suck.

Hej bloggen.

Har tydligen bloggat från blogg.se-appen på min iPhone ett par gånger den senaste veckan då jag inte haft tid till datorn, men insåg nu när jag satte mig här att inget utav dem har publicerats.

Jag lever iallafall. Kommer inte ens ihåg hälften av det som skulle publicerats tyvärr, men har ändå haft det bra. Jobbat, varit i Stockholm en sväng till.. spännande det där. Många undrar vad jag gör där, men det kan jag ju såklart inte berätta. Något hemligt måste man ju ha, höhö!

Ska dit på måndag igen och stanna där ett par dagar. Men fram tills dess händer det lite här hemma först.

Imorgon blir det jobb under lunch, sen hänga med Ida hela dagen.. på onsdag ska jag och Amanda Stiverius återigen förenas och skapa magi (hoppas vi...) på Örenäs Slott utanför Landskrona. Där även min musikvideo är inspelad. Den hittar ni HÄR!

Nu; sova.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0