Lång vecka!

Denna vecka har jag fokuserat lite på mig själv och mitt liv, har knappt öppnat datorn sen jag bloggade sist. Bara kikat snabbt i mobilen och sen dragit vidare i livet. Fattat vissa beslut och det känns bra i magen helt enkelt.

Något jätteroligt som har hänt är att jag har skaffat mig lite sällskap här. En underbar honkatt som behövde nytt hem. Hon är lite mer än 6 månader gammal och är helt underbar. Nu är det hon och jag i min etta, och det är otroligt mysigt. Hon hittar på alla möjliga bus och man hittar henne typ överallt, där man inte riktigt tänkt sig. Det är underbart.

Nu ska vi dock gå och lägga oss. Imorgon är det jobb hela söndagen för min del. På måndag blir det andra bullar dock. Musikskapande står högst upp på listan då.

Här hittade jag min sötnos imorse. Mitt på köksbordet (ajabaja!) på väg mot ett nytt hyss. Haha!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0