Den där dagen.

Idag är det just den där dagen där man inte vet någonting.

Vart kommer man hamna? Vad kommer ske? Känner mig som ett levande frågetecken. Det är klart spännande. Fått uthyrt min lägenhet iallafall. 30 november är jag ute härifrån och tackar min lägenhet på Storgatan 23A för ett par fina månader. Det var min första egna lägenhet och den har varit underbar, men nu måste jag röra mig till något större. Ett hem för mig är så viktigt, och trivs jag inte mår jag inte bra. Behöver något större, fräschare.. mer jag. Jag har satt min prägel på denna lägenhet och lämnar över den till en äldre dam och hoppas hon tar hand om den som jag gjort!

Så, spännande.. vet inte riktigt vart jag hamnar till 100% än. Såklart vet jag vart jag vill, men allt det praktiska med banker och grejer måste lösas först.. wii!


1 kommentarer
Postat av: C

Den bilden = Fantastisk!!! Återspeglar verkligen dig.

2011-10-19 @ 21:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0