SÖNDAG.

Yeah, idag är det söndag.

Jag ska iväg mot jobb, är där hela dagen. Sen ikväll blir det hem direkt och packa vidare.

På tisdag flyttar jag ju. Känns så otroligt spännande, och skönt kommer det även bli. Mer plats, mer frihet och framför allt.. lugnet. Kan knappt bärga mig!

Har ju inte riktigt visat min nya tatuering kom jag på. Svårt att ta bild på den själv har jag ju märkt. Haha.
Men här kommer något halvdant iallafall. Rosorna och hjärtat är röda, sen är det pärlor som ni kan se på bilden. Ett enda stort halssmycke. Som jag ville ha det.

Nä, nu ska jag dra mitt trötta jag ner till bilen och köra mot jobb. Ha en fin dag!


1 kommentarer
Postat av: C

Den är jättefin.

2011-11-20 @ 16:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0