Sliten söndag!

Grattis pappsen på fars dag! ♥

Min far befinner sig många herrans mil bort pga. jobb, så mitt fars dag firande blev på Lucy's, haha. Men det gick bra. Gårdagen och idag rullade på helt fantastiskt, alla har skött sig underbart på jobb.

Men vad hände igår? Gick in och kollade min statistik idag och det i princip hade sagt: "BOOOOOM" igår. Haha. Från ingenstans liksom? Märkligt. Men roligt iallafall.

Imorgon väntar en resa till Göteborg för min del. Stannar tills tisdag eftermiddag. Ska plåtas för Odiumclothing igen och även träffa min fina vän Maikel. Har längtat så enormt tills imorgon, kan knappt bärga mig.

För att fira av denna hårt arbetande dag, så ska jag nu kika på "Walk the line" på tv3, som jag för övrigt har sett ungefär 1000 gånger känns det som. Den är bara så fin. Så perfekt.

Ha en fin söndagskväll.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0