Mysigt.

Åh, jag har det bara så bra.

Flytten är genomförd. Det som återstår är flyttstädningen av min gamla lägenhet inne i stan, och det sker nu kommande veckan, sen lämnar jag in nycklarna. Känns sjukt.

Är glad över min första lägenhet. Trivdes väldigt bra där, till en början, men nu var det verkligen dags att gå vidare. Det känns helt rätt. Så här sitter jag. I mitt eget lilla hus. Har det fantastiskt fint inrett även om det inte är helt färdigt ännu, behöver lite hjälp när pappa kommer hem att sätta upp lite skåp osv, kan ju tyvärr inte göra allt själv.. fysiskt omöjligt vissa saker och ting. Men annars, åh så fint. Diesel, min lilla katt, hon har redan vant sig otroligt bra. Hon skötte sig perfekt under hela flytten. Min lilla prinsessa.

Idag har jag jobbat exakt hela dagen, så är rätt trött. Men imorgon blir det fartfyllt. Upp och hoppa, iväg och klippa mig, hem och få larm installerat, iväg och träffa en gammal god vän, sen iväg och träffa en annan vän innan jobbet och sen till slut jobba fram tills... vem vet när! Vi har ju Elvis-shower nu hela tiden i princip, so we'll see.

Sov gott iallafall. Jag däckar när som helst.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0