11/11/11

Dagen är kommen.

Idag är det den 11/11/11... min vän Andreas fyller år vad jag vet. Grattis på honom!

Fullmånen har visat sig under natten också, mysigt. "Fullmoon" med Sonata Arctica spelas i lurarna.

Jag har hunnit med mycket de senaste dagarna.. helt sjukt mycket. Min resa till Stockholm blev absolut lyckad, och det känns väldigt spännande, men jag får ju inte lov att säga någonting såklart.. som vanligt.

Men jag kan iallafall berätta att på måndag åker jag till Göteborg, ska hänga med en polare och sen på tisdagen är det fotografering för Odiumclothing som gäller. Om jag längtar? Oh, jag längtar!

Nu måste jag nanna. Varit en oerhört lång dag. Imorgon fortsätter det. Då börjar flyttpackningen. Finally!

Godnatt!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0