Vad hände?

Vad hände med tiden? Smack sa det så var det onsdagkväll och imorgonbitti åker jag tillbaka till Oslo. Tiden går fort...

Men, jag jobbar bara torsdag och fredag på Wallmans denna vecka. På lördag åker jag nämligen hem till Skåne, byter om och sticker iväg till Lucy's där vi har vår första kväll med showen som Garry Lee Taylor står för. Ska bli riktigt spännande och jag tror alla kommer få det riktigt bra, ser jag fram emot.

Idag har jag haft en rätt tung dag faktiskt. Drog upp till ett utav mina favoritställen jag kallar kullen, typ 3-4 minuter med bil bara.. där ser man så många städer, och även Danmark från ett och samma ställe, och det är så skönt att bara sitta där för sig själv och vara tyst, andas, och tänka. Det unnade jag mig idag, behövde det verkligen.

Idag fick jag även hem ett köksbord och ett sängbord i ren shabbychic stil som jag köpt. Det blev riktigt snyggt, ska jag ha i min lägenhet sen. Blir jättekul att inreda, älskar det.

Får nog börja packa den lilla väskan antar jag om jag ska vara redo inför morgondagen.



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0