Sommar!

God daaaag!

Tiden bara springer iväg. Vissa undrar vart man tagit vägen bara för att man inte bloggat, men jodå, I'm alive and so happy.

Jag har jobbat, och nu har jag bara 2 föreställningar kvar på Wallmans Salonger i Oslo, mycket blandade känslor det där kan jag lova, men är glad över att lämna Norge iallafall, det har jag fått nog av, haha. Sen har jag gjort lite annat hemlighetsstämplade saker och ting, men har mött nya människor på vägen och är så glad för det.

Har lite inspelningar i studio, musikskapande, jobb på Lucy's och härliga möten med härliga människor framför mig. Life is good.

Idag har jag en liten "rehab"-dag. Ska med familjen till Helsingborg sen för att vädret är SÅ fint, och brorsan ska besöka skolan han har kommit in på till hösten.. är jag en stolt syster eller vadå? Ungen bestämmer sig för att han ska bli IT-super-mega-grym-människa och kommer in på skolan han ville gå på. Han är riktigt grym.. och jag är riktigt stolt.

Nu ska jag sluta käka de där godisbitarna framför mig och äta frukost istället. Haha.

Ha en underbar, somrig och fin dag. ♥




Vad ska jag säga? Älskar hans musik.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0