Pengar, nudlar och sol.

Som rubriken lyder, det är vad min helg har innefattat.

Sol har vi fått gott om i Oslo, nudlar har varit käket innan jobbet och dricksen har varit bästa på otroligt länge.. det behövdes. Det gillar vi! Har kämpat riktigt hårt för dem denna helgen också dock ska tilläggas, har sprungit enormt mycket. Dumt att man inte haft någon stegräknare på sig.. men det har verkligen varit upp och ner för alla trappor hela tiden. Så, betald träning får jag väl klassa det som, haha.

Om några få timmar beger jag mig ner till centralstationen för att sätta mig på bussen hem till Sverige. Men innan dess så ska jag käka nattnudlar, diska, packa väskan och... tja, bädda sängen bör göras iallafall.

Vet inte hur många av er som spelar tv-/dataspel, men personligen älskar jag att göra det när jag har lite tid över. Spelade precis klart det kända spelet Red Dead Redemption, och herregud vilken story. Helt otroligt bra spel. Jag fastnade dock även väldigt mycket för musiken från spelet, så ni som har spotify, gå gärna in och sök på Read Dead Redemption, och ni kommer ha en grymt härlig ny playlist från och med nu.

Nu; noodles.

Vinkar hejdå till Norge tills på torsdag. Hej Sverige!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0