Oslo

Befinner mig på bussen mot Norge. Ikväll har vi show, imorgon ledigt, sen kör vi torsdag - lördag som vanligt.
Fått så fina kommentarer om videon och jag tackar så hemskt mycket. Känns fantastiskt roligt att det blivit så bra respons. Det var bara Andreas med en systemkamera, jag och min gamla vän Micke som utförde alltihopa. Det var minusgrader i februari och jag trodde jag skulle dö av kylan ett tag, eller iallafall mina fötter. Men det var så värt det. Att sen Örenäs Slott lånade ut hela slottet till oss så vi fick spela in i lugn och ro är galet värdefullt. Vet ni hur vackert det är där egentligen? Dem har en megastor park med utsikt över sundet och ja.. det är helt galet fint där. Visste ni att dem även har hotell? Ska försöka sova över där någon natt och uppleva den utsikten när solen går upp!

Nu ska jag försöka sova lite till här på bussen tror jag, stannade precis till i Göteborg. Är ni nyfikna på videon hittar ni den HÄR!

1 kommentarer
Postat av: calle

Kul,,, bra låt och bra gjord video!! :-)

2011-05-10 @ 10:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0