Ögonoperation?

Suttit och försökt läsa och även ringt samtal till Memira och frågat om deras laseroperationer för ögon.

Är det någon som har erfarenhet av just Memira som kan dela med sig av sin erfarenhet? Jag är tydligen en lämplig patient iallafall, har inte alltför stora synfel (har verkligen superdålig syn, så puh!).

Problemet är väl att hon sa att det skulle kosta mellan 29 000 - 35 000 ungefär. Ingenting man bara har i fickan direkt, men jag är så less på att vara så handikappad. När jag tappade min lins när jag kom till Oslo en dag var det katastrof. Jag blev så handikappad och klarade mig knappt. Sen att behöva pilla med linser varje dag och behöva ha tunga glasögon är också drygt, i-landsproblem fortfarande men för mig är det faktiskt jobbigt, speciellt när man haft det så hela livet. Att vakna upp och öppna ögonen med en perfekt syn känns nästan för bra för att vara sant... Men jag är ändå lite rädd, det måste ju göra rejält ont?

Hm...

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0