Nattskratt.

Jag och min sambo i tigerstaden Toy ska åka hem tillsammans till Skåne med bussen idag. Det ska bli riktigt trevligt. Väl hemma idag väntar Amanda Stiverius för fotografering, det har jag sett fram emot.

Jag och Toy kom inatt efter jobb, och började packa våra väskor... det tog lång tid innan vi verkligen kom igång. Det började bli ljusare ute, och fåglarna utanför fönstret sjöng med när jag och Toy på skämt sjöng det falskaste vi kunde till Lady Gaga's nya "Judas". För övrigt en riktigt bra låt.

Jag har skrattat så extremt åt den där saken till sambo man har, och om jag kommer sakna henne nu när vi flyttar tillbaka till Sverige från Norge. Hon har gjort så mycket för mig, och när jag tänker efter har Toy verkligen varit en utav de i mitt liv som hjälpt mig mest. Hon tog ett kliv fram, uppenbarade sig och jag är alltid skyldig henne en enorm tjänst för vad hon gjort för mig här. Det finns vänner, också finns det vänner.

Tänderna ska borstas, det sista ska slängas i väskorna och sen drar vi mot spårvagnen mot centralstationen. Äntligen.


Sist jag fotograferades av grymmaste Amanda Stiverius, april.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0