Just music

Sitter med ett leende på läpparna. Så härligt när andra människor inspirerar en, människor i ens närhet som får en att komma ihåg varför man håller på med musiken.

Det är så lätt att glömma bort sig själv, men denna sommaren ska jag avlägga ett löfte till mig själv, så enkelt som att jag inte ska glömma bort vem jag är. Sluta säga förlåt för att jag är jag, och aldrig försöka anpassa mig efter hur andra vill att man ska vara.. det är bara inte rätt.

Såg en riktigt bra dokumentär igår också om punken. Det är alltid kul med musikhistoria. Riktigt bra var den, om inte än rolig, och såklart råkade jag fastna för Sex Pistols "Anarchy in The UK". Nä, anarkist är jag inte, men låten är ju bara så bra!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0