Vinter igen.

Vaknar upp och hoppas på ännu en dag med strålande väder i Oslo som vi hade igår.. men nä, det snöar!

Har snöat mer eller mindre sen jag vaknade. SÅ TRÅKIGT. Vädret gör så enormt mycket med mitt humör har jag märkt.. så fort det är lite vårväder strålar man som en sol själv, och så fort vintern återvänder (som om man inte fått nog av den) känns det som om någonting inombords av mig dör. Haha, så dramatiskt!

Nåja, det är jobb idag iallafall för min del. Ska gå till jobbet om en halvtimme.. ibland när jag inte har så mycket för mig lägger jag grundsminket inför kvällens show hemma innan jobbet, lösögonfransar osv. Nedan kan ni se dagens sminkning so far, läggs på lite rouge, extra kajal osv sen innan showen drar igång, och läppstift of course!

4 kommentarer
Postat av: tini

riktigt vacker kvinna! :)

2011-03-31 @ 18:14:51
URL: http://fruuktsallad.blogg.se/
Postat av: Guess who

Snygging:*

2011-03-31 @ 23:12:54
Postat av: Chip

Dina ögon är awesome..! :o

2011-04-01 @ 01:02:04
Postat av: Anette

Gissa vem som tjatar på mamma om att få lika fina lösögonfransar som Madeleine:-)

2011-04-01 @ 16:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0