Sweatshop äger!

Wohooo!

Vilket pass vi körde idag. MTV Moves och jag gav JÄRNET. Inte svettats så mycket på länge, kul info right? Men allvarligt, det är helt fantastiskt. Är så glad att jag hittat en träning jag tycker om.. eller rättare sagt älskar.

Jag dansar på Sweatshop i Malmö och jag vill rekommendera det för alla. Jonas Hedqvist jag har som intstruktör peppar en, och det är inte bara dansträning.. man får en rejäl sjävlförtroende-boost och det är något som verkar vara viktigt för Jonas. Han vill att vi alla ska känna oss som snyggast i världen, och han lyckas.

Hann med en underbar, men kort fika idag också som jag än ler åt. Imorgon är det nya tag, jag reser tillbaka till Oslo och känner på mig att det lär bli femtioelva historier om deras tur till Åre dem precis varit på, blir spännande!

Godnatt! ♥

1 kommentarer
Postat av: angelique

du kommer vara trött på åre resan efter 30 min... :) den var GRYYYM!!

2011-03-24 @ 16:33:22
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0