Lösögonfransar.se

Åh så fint vädret är. Bara stod och blundande och njöt av solens strålar innan, det var helt magiskt. Så längesen!

Men iallafall, innan jag ska nörda mig med nya Sims Medeltiden ( som jag fullkomligt älskar! ), så vill jag bara ge er ett tips.

I showerna på Wallmans använder jag lösögonfransar för att få ett mer sminkat intryck, och det blir skitsnyggt. Många tror att det blir jättedyrt för mig men det blir det inte. Ett par kostar 29kr vilket är sjukt billigt, och jag köper mina via nätet på www.losogonfransar.se. Dem har från 29 kr och uppåt, och jag använder alltså dem för 29kr. Dock har jag beställt hem några utav de lite dyrare alternativen som jag tänkte prova till både show och fotosessioner. Vissa är lite väl extrema för showen, man har ju även gäster man går och snackar med, men till kommande fotosessoiner tänker jag lätt prova de lite mer extrema.

Så, kan väl kalla det dagens tips! ;)



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0