Ishalt

Egentligen är det inte SÅ många mil hemifrån till Oslo.. men vädret är ju så sjukt olika. Hemma var det nästan vårkänslor och man kände att det var hopp om livet, men här i Oslo är det fortfarande ren glashal is som regerar på gatorna.. och tro mig, det är diktatur. Isen mot oss TOTALT. Riskerar ju livet varje gång man går till- och från jobbet... känns det som. Men det är ofta det är nära på att man trillar och slår sig.. än så länge har jag klarat mig!

Dagen på jobbet idag gick hyffsat fort faktiskt, så det kändes okej. Två kvällar kvar. Vi jobbar även söndag kväll då vi har en s k branschkväll med folk som är inbjudna från branschen helt enkelt. Sen på måndag åker jag hem... på måndag blir det verkligen full fart när jag kommit hem.. vila får man verkligen göra i graven.

Godnatt allihopa, nu ska jag bädda ner mig i min luftmadrass och kolla ett Family Guy avsnitt ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0