I'm going home...

.. back to the place where I belong.

True words. Än en gång är jag väg hem, och ser verkligen fram emot det som vanligt. Hemma väntar min nya bil som säkert vill köras, en liten vovve som jag tänker kela i sönder i princip, ett rum som behöver städas, människor som man ska träffa, danslektioner... ska bli så härligt.

Nu under natten för att hålla mig sysselsatt och inte falla i sömn och missa bussen, så har jag fixat lite med smådetaljer kring bloggen. Ändrat textsnitt bland annat, vad tycks? Bättre/sämre?

Innan jag avrundar och börjar packa mina väskor, är det någon som har romanen "När Änglar Dör"? Jag har letat och letat men kan inte hitta vart man kan köpa den på nätet, vill så gärna läsa den. Tips?

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0