Fin dag i Oslo!

Solen har strålat HELA dagen. Fast klockan är 20 ser man hur solen fortfarande är uppe och himlen är helt fantastisk. Det blir mörkt snart såklart, men åh så fint det är att se på.

Jag och Toy drog ner på stan idag och gick runt lite och tittade. Slutade med att vi satt på ett torg i centrum och käkade glass och bara njöt. Hade den perfekta vårsolen i ansiktena och bara kände hur livet lekte. Jag har dock varit en sväng på kontoret och fått lite hjälp med min norska deklaration.... som visat sig är en hel jäkla vetenskap där ingen fattar någoting. Helt sjukt.

Toy drog och jobbade på gymmet, jag köpte med mig lite go dricka hem, beställde pizza och ligger nu i sängen och kikar family guy. Riktigt härligt att vara ledig. Saknar dock sällskap, men man kan ju inte få allt här i livet.

Jobb imorgon fram till lördag, och på söndag drar jag mot Stockholm!


Internt skämt till min fina vän Angelique jag får träffa på söndag i Stockholm!



Toy i vårsolen!

1 kommentarer
Postat av: angelique

hahahahah det är sååå bra! :) bra bild på både dig och toy också :) och älskade vän jag älskar dig blek som brun <3

2011-03-30 @ 22:32:24
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0