Drömmar


Åh, jag älskar livet jag har här hemma. Det är så himla bra. Jag mår verkligen toppen!

Idag har det varit en massa samtal, och har även hunnit en runda idag för att träffa en väldigt fin människa. När jag är hemma passar jag på att träffa människor i min närhet som ger mig positiv energi, det behöver man verkligen ha med sig till jobbet och det känns viktigt för mig att bara få vara när jag väl är hemma i Skåne.

Sen att jag fick papper hem från Danmark om att jag kommer få x antal tusen kronor i semesterpengar var ju bara helt underbart! Det är pengar man tjänat ihop som semesterpengar som delast ut i klumpsumma, som jag HELT hade glömt bort. Haha, så det var en liten trevlig överraskning. Hoppas nu dem förstår hur man betalar ut det till Sverige... har informerat dem men man vet ju aldrig. Dem kan nog inte klå Norge i att vara sämst i sådana ämnen dock. Sorry Norge, ni må vara fantastiska.. men skattemyndigheter osv vet alla som jobbar i Norge att dem kunde varit så otroligt mycket bättre.

Älskar att känna hur man lever. Vet ni vad? Påminn mig nästa gång jag kommer hem (söndag) att jag ska ta bilen, åka ut till ett utav de första ställena jag bodde på, och gå i skogen som finns där. Finns ingen mer rofylld plats.. så många minnen, och jag har inte varit där på... minst 15 år. Måste komma ihåg och faktiskt ta mig den tiden.

Nu ska jag mumsa på en Plopp och dricka hallonsoda framför tv:n. ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0