Vanilj & hallon

Nu har en hel del packats ner. Garderoben är nästan helt nerpackad.. blev x antal lådor, haha. Man hinner verkligen samla på sig übermycket. Men, nu är det äntligen läggdags. Imorgon kl 10 infinner jag mig hos Malin på Hearbreak Tattoo i Löddeköpinge, och kommer sitta där fram till kl 18. Nu ska överarmen göras, äntligen. Jag har längtat så. Ett konstverk kommer pryda min överarm tillsammans med pappas tatuering, och det kommer bli så snyggt. Kommer bli väldigt realistisk, så den kommer inte bli färdig imorgon.. alltid lite synd, men den som väntar på något gott. Så länge man börjar någonstans åtminstone!

Vill tipsa om en parfym jag köpte idag. Aldrig någonsin köpt en parfym förr, bara pappa som tagit med sig hem från taxfree osv.. men nu hittade jag en ny favorit. Jag har länge velat ha någon som luktar vanilj och hallon, och det visade sig att Britney Spears av alla människor gjort en parfym med just den doften, och den är så underbar!

Den heter Midnight Fantasy, så lite darkness är den allt fast att det är Brittan som gjort den. Bra jobbat där. Jag är supernöjd.

Godnatt. ♥

(Tack Ida för att du finns.)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0