Solen....

Jaa, det är så fint väder och det är ljuvligt. Men jag kan inte rå för att hata när det verkligen steker och man inte vet vad man ska ha på sig. Jag som är kritvit i hyn och inte mår bra av att vara i direkt solljus har ett mindre h-vete. Sjukt svårt.. men vågar ju inte röra sig heller för då kanske man svettas ihjäl. Haha.

Detta ska dock trotsas idag. Jag ska hämta upp Ida på stationen, ner mot caféerna, fixa fika, och sen ner mot parken och vidare mot citadellet där vi kanske tar en promenad. Ida är ledig, jag börjar kl 16, så man har ju hela dagen på sig. Rätt skönt.

Dags att dra iväg! :)


Lite halv nyvaken ännu.. men snart blir det frukost!
1 kommentarer
Postat av: Filippa

Åhh har du piercat näsan? Vad fint!! :) PUSS!

2011-06-30 @ 18:05:28
URL: http://satira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0