Packar

Mitt uppe i flyttpackningen här. Flyttar den 1 juli, men helluuuuu vad kläder man har dragit på sig? Haha, fått ihop en hel sopsäck med kläder som knappt är använda.. oops, men dem kan bara inte hänga med alltså.

Så iförd min Slipknot-keps drar jag nu över mitt rum här hemma, och det ser minst sagt förjävligt ut, men lite kul känns det allt. Ska bli skönt när man sen fått allting på plats i sitt nya hem, känns galet.

Hade för övrigt en fantastisk kväll med min Ida i Malmö igår. Vi käkade, hängde och bara försökte glömma denna dumma och tråkiga vecka vi har haft.. har inträffat lite saker som gjort mig rätt ledsen, men livet går vidare. Daughtry's album "Leave this town" från 2009 sammanfattar rätt bra alla mina känslor iallafall det senaste dygnet. Men, det finns alltid ett ljus i slutet av tunneln, det är vägen dit som kan vara lite krävande ibland, och det känns faktiskt helt okej... man är ju iallafall hel, inte minst helt frisk.


Mindre kaos...


www.trottjej.se

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0