Lucy's

Godmorgon!

Unnade mig att sova lite längre idag. Var rätt skönt faktiskt.

Idag jobbar jag från kl 16 fram till stängning ikväll, och första jobbdagen på över en vecka. Känns bra. Man blir lätt alldeles för rastlös hemma också, haha. Med tanke på hur fint vädret är hoppas jag på mycket att göra då det är tisdagsträff idag. Tiden går ju alltid så sjukt mycket fortare om man har mycket att göra, att bara stå kan jag inte...

Förresten, de som känner mig vet att jag är världens chokladnörd... Marabou, Cloetta... allt. Love it. Men även jag kan ibland känna att det blir för mycket och vill vara lite duktigare, men mörk choklad har aldrig lockat mig. Inte tyckt det varit så gott. Men igår fick jag infall och kände för det, och hittade Lindt med lite kola smak. Behöver jag berätta att jag lyckades kränga upp alt själv under hela gårkvällen? Det var SÅ gott. Rekommenderas starkt om man vill ha ett alternativ till sina chokladintag.. haha.

Göra sig iordning inför jobbet, och försöka hitta lite syre någonstans. :)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0