Cykel

Denna dagen blev inte mycket sämre.

Åkte ner mot Ystad och träffade lite folk vilket gav en enorm energi. Ystad är magiskt, som att komma till en helt annan värld för det första, och att det sen var så fint väder var pricken över i:et.

För ett tag sen köpte jag även en gammal skrotcykel i en fin dammodell som säkert är 40 år gammal... riktigt, riktigt gammal är den iallafall. En kvinnas farmors gamla cykel hon behövde göra sig av med inför en flytt. 250kr, sen var den min, av märket DBS, danskt märke. Behövdes ny sadel och nya däck, så jag lämnade in den för reparation och idag var den färdig, blev så glad. Den är rostig, och skitig.. men det är en så grym cykel, jag älskar den.

Ikväll blir det film. Imorgon blir det 14 timmars pass på Lucy's. Börjar 11.30, lär inte komma hem förrän 2-3 imorgonnatt, så hoppas på att få somna snabbt inatt.


Gamla skrothögen, nu går den iallafall att cykla på, love it!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0