21 juni 2011

Vilken dag det har varit! Haha!

Den har varit intensiv då jag suttit och blivit tatuerad från kl 10.30 - 17.00 ungefär. Tatueringen är halvfärdig, och den kommer bli sååå sjukt fin när den är helt klar, den är redan så fantastisk. Bästa Malin som skapar den ska föda om typ tre veckor, sen tar hon ledigt resten av sommaren vilket är en självklarhet, men i september igen drar det igång och då blir den färdig. Man får ha tålamod, men dem som väntar på något gott.. ser fram emot det, nu ska det som ska läkas få läka fint och bli skyddat från solen. Vågade mig t o m på lite färg, och mer kommer, för det lyfte tatueringen enormt (jaja, jag insåg det till slut), men en helt färgad tatueringen vill jag inte ha.. in nu iallafall.

Nu under kvällen har jag rensat och packat ännu mer här hemma, och sen insåg jag att jag jobbar inte mer denna veckan. Semester, wihooo! Inte jobb förrän på tisdag igen, det kommer väldigt passande må jag säga. Längesen man bara kunde slappna av, nu kan jag gå och plocka lite i mina saker och rensa i lugn och ro, och framför allt bara vara, träffa vänner.. ska bli härligt.

Nu; TV.


Utanför huset för en timme sen...
1 kommentarer
Postat av: angelique

otroligt nyfiken på att se den nya!! :) och saknar dig massvis.. fy så tomt det är <3

2011-06-21 @ 23:12:16
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0