Yes it's monday.

Idag var det upp riktigt tidigt för att åka iväg mot Kristianstad med underbara Robert.

Behöver inte avslöja vad som hände i Kristianstad, men jag har haft en helt underbar dag. Robert har fått mig att kikna av skratt, som alltid, och efter att vi skiljts åt drog jag hem, gjorde mig iordning lite och sen hörde välkända Amanda Stiverius av sig. Det blev en spontan fotografering ikväll medans solen sakta men säkert gick ner, och jag tror vi fick rätt coola bilder. Vi återvända till platsen i Landskrona där vi bara fick 10 minuter sist innan regnet drog fram... och det blev definitivt mer lyckat denna gång.

Om inte så fick jag ett träningspass när jag balanserade på gamla tåg och stegar i 15cm klackar, och Amanda roade sig med att fotografera mig medans jag bytte position... hon skrattade, jag höll på att slå ihjäl mig typ, haha. Underbart roligt.

Har precis käkat lite nattmat i form av kycklingvingar, och kikar på Scrubs. Imorgon ska jag sjunga på Kulijuli i Helsingborg kl 19, jag ska vara där 15.30 för soundcheck, så imorgon är det sovmorgon. Det behövs, ska bli skönt.

Får hoppas det kan bli några bilder under uppträdandet imorgon. Ska sjunga två låtar, ska bjuda på en låt jag inte sjungit på många år... ni som är riktigt uppmärksamma kan på youtube se att jag sjöng den senast år 2007. Någon som kan gissa vilken det är?

Nåväl, godnatt och sovgott världen. ♥



Sedan förra fotograferingen med Amanda Stiverius!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0