Time goes by

Är det bara jag som inte riktigt hänger med? Känns som om tiden bara flyger förbi.

Jag lever iallafall! Jag har jobbat och träffat lite vänner de två senaste dygnen, men idag blir det familjedag. Pappa nollar för femte gången, så vi ska ut och käka middag dagen till ära. Fick dessutom hjälp av mamma idag att få in min cykel till stan. Så nu står den på gården, nedanför mitt köksfönster... äntligen. Bensinen har blivit så jäkla dyr nu också, så nu blir det att cykla så mycket det bara går.

Har dammsugat, duschat, ska platta håret och fixa till mig lite. Ska försöka få igenom mitt förslag med att käka på Tycho här i stan, det är gott och trevligt.

Hörs senare!


Pappsen och jag. Grattis på 50årsdagen! ♥
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0