Mer regn..

Blä på detta väder.

Många har sett fram emot karnevalen, inkl. jag, så öser det ner. ÅÅH.

Men okej, det ska bli roligt ändå. Jag måste bara komma på vad jag ska ha på mig för någonting på scenen ikväll. Klackar och jeans, so far so good.. men vad för topp? Vill inte frysa ihjäl heller.. sen, hur ska man ha håret? Fixar man till det och går ut så ser man ut som en blöt hund sen. Nä... hästsvans och snygg sminkning kanske räcker? Ja, det får det banne mig göra. Först ut är det talangtävlingen kl 18 - 19 där jag sitter i juryn och ska bedöma de unga talangerna.. ska bli så roligt. För 4 år sen stod jag själv där och tävlade i Landskronas Talangjakt, den gången vann jag... det var underbart.

Vet ni hur jag tänkte avsluta min kväll? Med langos. Det har jag saknat. Lite mer än en ett år sedan sist. MUMS.

Ska ta mig i kragen och hitta lite kläder nu. Ciao!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0