Hemma

Hemma från Grytan i Helsingborg från kvällens Kulijuli. Mycket lyckat!

Jag framförde låtarna "Stop" av Sam Brown och Celine Dions klassiker "All by myself". Kändes riktigt bra! Pappa filmade, så nu ska jag stupa i säng och sova, och imorgon ska jag se om jag kan få upp något nytt klipp här så att ni ska få kika på något nytt.

Pratade även med min älskade Amanda Stiverius... bilderna blev tydligen riktigt coola när vi fotograferade sist, ska till henne på fredag för en annan typ av fotografering och ska då välja ut bilder från den andra sessionen tillsammans med henne. Blir nog häftigt det där! Ser jag fram emot.

Imorgon är det upp med hyllor med pappas hjälp, fika med Robert vid kl 14, och sen jobb på Lucy's kl 17 fram till stängning.

Godnatt! ♥
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0