Beautiful

Så himla vackert bröllopet blev. Helt fantastiskt.

Vädret var emot dem i början av dagen, så det bestämdes att det skulle vara inne.. lite trist. Men, i sista sekund blir det toppenväder, perfekt molnigt så att fotografen säkerligen fick grymt bra bilder, och efter hela bröllopet tittade solen fram.

Alla var nöjda, och jag åkte därifrån med ett leende på läpparna. Jobbet på Lucy's gick också toppen. Min chef var en ängel och lät mig gå tidigare idag (ville fira mamma lite som fyller år, grattis älskade mamma ♥, och även få sova lite inför flytten på riktigt imorgon).

Så att, nu ska jag sova, sen upp om några timmar igen och köra lasset med hjälp fina pappa som hjälper mig.

Lite bilder från denna fina dag;











0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0