9 juli 2011

Godmorgon!

Kan inte erkänna att jag var pigg när klockan ringde på 6.45 imorse, men, solen strålade in förbi mina spetsgardiner och gav mig perfekt solljus att vakna upp till, samtidigt som man hörde lite stadsljud utanför och svala vindar svepte in genom fönstret... hade ett perfekt uppvaknande!

Tvätten är fixad, håller på att torka, och jag lyxade till det med underbar frukost. Apelsinjuice, macka med gott pålägg, äggröra och färsk ananas. Det var himmelskt gott. Så nu är jag riktigt mätt. Ska snart ner och ta tvätten, sen tänkte jag sätta ihop soffbordet jag inhandlade på IKEA för några dagar sedan.

Kl 16 är det bröllop för min del att spela på i Kävlinge, efter det får jag och mamma se vad vi orkar, men vi hade behövt åka till IKEA igen och inhandla de sista grejerna till mig, och mamma ska ha lite nytt också eftersom dem har renoverat så fint där hemma och slängt ut massa gammalt... uppdatering är ju aldrig fel.

Förresten, missa inte Odiums rejäla sommarrea. Klicka HÄR!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0