Söndag 16 januari '11

Vi är halvvägs i januari. Redan.

Jag är hemkommen från Oslo återigen. Jag lyxade till det och reste med bus4you hem, lite dyrare men så värt det. Idag när jag beställde resa hem med bus4you nästa söndag skiljde det dock bara 1 krona från Swebus, så valet var lätt. Satt som en drottning och sov som ett litet barn på den bussen tack vare den fantastiska komforen och det fanns syre.. jämfört med de andra bussbolagen.

Imorgon blir det en fartfylld dag. Ska bland annat ringa norska skattemyndigheterna och anmäla min adressändring i Norge, är så glad för mitt nya boende. Bo med min vän Toy är fantastiskt, vi vrider oss i skrattanfall ofta och det känns verkligen som om Toy är den där storasystern man känner sig trygg med, uppskattar henne så mycket.

Ikväll stänger jag dock ner alla möjliga tankar och tillåter mig bara att bli riktigt trött, ska upp tidigt imorgon och bör gå och lägga mig hyffsat tidigt idag när jag ändå tror att jag kan lyckas somna.

Jag säger godnatt så länge så hörs vi imorgon. ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0