Oslo

Godmorgon!

Idag är det en riktigt fin dag i tigerstaden. Igår hade jag en toppendag på jobbet och ser fram emot att denna blir minst lika bra, fast att jag har stängning ikväll.. Hehe! :)

Imorgon och på måndag är vi lediga, då blir det att hitta på något skoj här borta tills det igen är dags för show på tisdag.

För er som missade så har ett klipp från Wallmans dykt upp där det är jag som sjunger, klicka HÄR för att komma dit.

Vill även påminna er som kommer in hit och lämnar kommentarer. Jag skriver denna bloggen för MIN skull. Om det är 1 eller tusen läsare spelar inte mig någon roll, det är för min skull. Jag älskar att gå tillbaka ända till 2009 och kolla vad som hände då och hur man tänkte. Så ni som väljer att kommentera mitt utseende på vilket negativt sätt som helst, gör er inte besväret. Det rör mig inte i ryggen och tar bara upp en massa extra tid. Jag ser ut som jag gör, och är stolt.

Nu hör jag faktiskt fågelkvitter utanför, dags för en dusch och sen en fika med Angelique! :)

1 kommentarer
Postat av: C

Stolt är något jag verkligen tycker du skall vara över dig själv gumman :D Absolutely wonderful!

2011-01-29 @ 21:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0