On my way

Inspirerande dagar hemma, jag har så mycket i mitt huvud så det är inte sant! Det känns bra, och jag tänker inte låta något hindra mig faktiskt.

Jag brukar vanligtvis åka iväg nu vid midnatt till Oslo för show imorgon, men nu är det faktiskt såhär att jag åker imorgonbitti kl 7 istället och kommer fram kl 14, och börjar på jobb kl 15. Känns helt perfekt faktiskt. I absolut värsta fall får jag hälla i mig en energidryck, men hoppas på att vara så pass pigg att jag slipper.

Sen kommer jag hem på söndag igen kl 14, då bär det av till Pauline för att skämma bort sig själv lite, och på måndag är det jag och min kära telefon som ska hänga hela dagen i princip och försöka göra underverk tillsammans. Ser fram emot det.

Hoppas nu på en riktigt bra helg, det hade jag verkligen behövt. ♥




2 kommentarer
Postat av: toy i tigerstaden

ha det nu megamys hemma,,, kom ihåg att vi ska åka swebus ibland nu när vi har fått tbx pengar för att vi fastna i strömstad... ses den 27e skatt

2011-01-20 @ 00:10:16
Postat av: C

Otroligt vacker bild vännen. Du är så vacker du.

2011-01-22 @ 23:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0