Men oj?

Hej bloggen!

Jag fattar inte, vart tar tiden vägen? Loggade in idag och såg att det är 6 dagar sedan jag bloggade.. 6 dagar? Trodde det var igår liksom.

Det är otroligt drygt att resa fram och tillbaka såhär, för jag känner aldrig att jag hinner landa någonstans, alltid på väg någonstans. Denna gången jag varit hemme har jag sett till att få ordning på mitt rum, köpt garderob och hylla och gjort det riktigt hemtrevligt, tack fina familjen för hjälpen ♥ Så nu är mitt rum jättefint. Ska bara dammsuga och fixa till lite till så ska ni få se, men får bli nästa gång jag kommer hem.

Många tänker säkert nu: "Men stanna i Norge istället för att resa hem om det är så jobbigt?". Vet ni vad? Aldrig i livet. Där finns inget att göra, jag har hela mitt liv hemma i Skåne och i Sverige. Jag behöver komma ifrån Oslo för det är endast jobbrelaterat från mig, vill så långt bort ifrån det som möjligt, så jag mår bara bra av att komma hem, det jobbiga är att aldrig kunna slappna av.. när ni andra har helg jobbar jag, så man får inte längre ta del av när kompisarna har tid och man kan umgås, det är riktigt tråkigt faktiskt.

Sitter och kollar pianisten här ikväll och repar på en fransk låt tills på fredag. Ska hoppa in för en tjej, och det känns inte bra. Repat som fan på den redan och kan knappt någonting, iiiiiinte alls bra. Panik.

Nu ska jag försöka se om jag kan bli klokare på låten eller inte, sen är det nog läggdags. Imorgonnatt bär det av mot Oslo igen...


When death wants to kiss you, and you want to kiss him back ♥
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0