Fin dag.

Varit en bra dag idag. Är inspirerad på nytt och har fått lite energi för ett tag framöver hoppas jag.

Tack till Karin Tydén för den fantastiska fikan. 1 timme kändes som 10 minuter, och vilken människa hon är. Precis så erfaren, driven och målmedveten som hon är vill jag vara i hennes ålder, verkligen en förebild att ha. Det är viktigt, annars är det lätt att bli vilsen vissa stunder tror jag. Hon är riktigt häftig iallafall!

Imorgon har jag ingenting alls planerat, känns riktigt bra. Ska inte åka tillbaka till tigerstaden förrän torsdagmorgon vid kl 7, så kommer nog vara ganska trött under showen på torsdag, men det gör inget. Man har verkligen en av- och påknapp när det gäller Wallmans, så hur trött man än är fungerar allt som det ska ändå, förutom att man inombords känner sig megatrött och halvt död..

Nu ska jag snart sova tror jag. Godnatt allihopa. ♥

Fragile like a rose, on the snow...

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0