Bussen för dig.

Bus4You är i skrivande stund på väg att ta mig hem till Skåne, inte långt kvar nu faktiskt.

Haft en ganska bra helg faktiskt ändå, inte några direkt jobbiga gäster vilket underlättar arbetet enormt. Om alla är inställda på att ha trevligt blir det ju så mycket bättre, vilket är logiskt, men inte för vissa med lite sprit i kroppen tyvärr. Men det har varit riktigt trevligt i helgen.

Nu känner jag mig mest lite sliten, men hemma blir det inte så mycket vila heller, haha. Här ska det ut och faras, jag och min mobil har även massa dejter under morgondagen som ska genomföras, blir riktigt spännande.

Nog dags att vila lite till så man är hemma lite fortare. Underbart. ♥


1 kommentarer
Postat av: angelique

kommer sakna dig här i oslo som bara den gumman!! tycker om dig :) <3

2011-01-23 @ 13:56:53
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0