Vad händer?

Jag har haft lite svårt för att hänga med idag själv faktiskt.

För första gången på länge kände jag att jag verkligen sprudlade till inombords och log ett varmt leende. Vinterperioden är mörk, men jag kände mig verkligen som en sol idag.

Tre saker får mig just nu otroligt lycklig.

1. Jag ska testfotografers för www.odiumclothing.net. Varit en dröm så länge, och att dem bara svarade mig känns helt underbart.

2. Jag har fått en konsert bekräftad i Asmundtorps Kyrka söndagen den 17:e april kl 18.00 tillsammans med mina forna Diggiloo-kollegor Jessica Andersson och trumpetaren Magnus Johansson. Mer info om biljettsläpp kommer!

3. Den 15 mars smäller det.. Då kommer alla få se mig och höra artist Madeleine Liljestam på riktigt.

2 kommentarer
Postat av: stortigern

singelsläpp på min födelsedag.. då vet jag vad jag önskar mej :)

2011-02-11 @ 13:11:07
Postat av: angelique

så det är spikat med 15 mars..? ;) jag är såååå glad för dig!! :D LOVE

2011-02-11 @ 13:13:52
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0