Överlevde!

Puh, i'm tired.

Överlevde den andra s k russefesten här i Oslo. Med andra ord studentbal. Den vi hade igår gick smärtfritt med 150 fina och skötsamma gäster. Idag var det 400 pers som inte riktigt brydde sig om att sköta sig. Det var galet, på alla sätt och vis. Men, jag och de andra överlevde. Nu är jag dock väldigt trött och det ska bli oerhört skönt att få sova några timmar.

Imorgon är det en vanlig dag, och det ska bli härligt att ha egna gäster man kan ge service, vilket är lite svårt med de här balerna.. ni förstår nog inte hur mycket spring, knuffande och suckningar det faktiskt är, men där någonstans hittar man ändå energin till att fortsätta.. musiken! Keyword.

Hade en trevligt långlunch med Angelique och Toy innan. Det diskuterades hett om det heter t ex "en apelsin", eller "ett apelsin". "Ett choklad", eller "en choklad" etc. Sjukt kul! Vi skåningar har ju lite speciella uttal med vissa saker, och finns det något jag tycker om att göra är det att jävlas.. dem måste tröttnat lite på mig. Haha, tycker om dem ändå! ;)

Något annat värt att nämna är att våren kan man aldrig förvänta sig i februari, men vet ni vad? Jag längtar ihjäl mig till den där första vårveckan när man verkligen inte har några som helst bekymmer...


Bild från förra året på Idag i Helsingborg under en utav våra underbaraste dagar tillsammans.. våren var på ingång. ♥
3 kommentarer
Postat av: Anonym

goa dej 5 biljetter till mej cliffs tjejs mamma med.hennes föräldrar jag jan kramiz faster marie ch hoppas jag får.marie ch till asmuntorp

2011-02-18 @ 14:12:20
Postat av: ida

Oj är det ett år sen nu? Ja minns hela dagen, helt underbar! Längtar till nästa måndag! Hihi

2011-02-18 @ 19:30:40
Postat av: ida

Oj är det ett år sen nu? Ja minns hela dagen, helt underbar! Längtar till nästa måndag! Hihi

2011-02-18 @ 19:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0