Life.

Sa hejdå till Toy på bussen, kramade om min mamma (äntligen!!!), åkte hem, drog fram kläder och smycken och sminkade mig och körde iväg till bästa Amanda Stiverius.

Amanda Stiverius är ett namn ni ska lägga på minnet. Hon har tagit bilderna på mig som jag har i bland annat min header. Hon är så otroligt professionell och det sjuka är att hon är inte alls gammal. 2 år äldre än mig bara. 22år.. helt fantastiskt!

Vi hade jättekul i fotostudion idag iallafall, och hur mycket jag än kan hata att fotograferas känns det riktigt kul och givande när jag iallafall gör det med Amanda. Hon är så grym på styling också så hon får en att känna sig apsnygg..

Nu är jag iallafall hemma och har myst med min lilla vovve. Är iallafall inte klar än. Hur kan man älska ett djur så mycket? Han är verkligen min lilla bebis.. nu är han extra mjuk också i pälsen då han är nyklippt och fin..

Nu blir det Wallander med mamma här i soffan. Längesen man tittade på tv får jag säga.

Underbart. ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0