Kärlek.

Nu är jag nytatuerad. Love it!

Det blev 4 stycken nya. Alla betyder något.

Orden "Mommy", "Daddy" och "Brother" finns nu förevigat, och även en väldigt snygg stjärna på min ena underarm sitter nu fast och den står för "Next Star" som är sångtävlingen jag vann 2010 som har gett mig otroligt mycket.

Ifyllningen av de jag redan har blir den 28:e februari, ska bli trevligt.

Jag tatuerar mig hos Fredrik på http://www.tattoostudio.se/. Hans specialitet är old school, och det bästa är faktiskt att han är riktigt schysst. Man har en riktigt trevlig och rolig stund hos honom, garanterat. Rekommenderas verkligen!

Imorgonbitti åker jag tillbaka till Norge vid 6.55.. sen kommer jag hem på söndag igen, och då är det verkligen full fart. Sova? Det tar vi en annan gång helt enkelt..

Ska packa väskan lite till, och se om man kan lyckas somna hyffsat tidigt idag, ska ju upp för tidigt, men sömn på bussen är något jag ska be om.


"Brother" för att jag har världens bästa lillebror. Stjärnan för Next Star.. underbar tid i mitt liv.



Älskade mamma... ♥


Kära pappa... ♥


3 kommentarer
Postat av: C

Det var några riktigt fina tatueringar :D

2011-02-15 @ 21:44:24
Postat av: angelique

så otroligt fina! :) längtar tills jag får se dom imorgon!! love love love!

2011-02-16 @ 00:07:55
URL: http://aangelique.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÅ FINT VÄNNEN.jAG ÄR SÅ RÖRD MED ALLT DU GÖR.dU ÄR SÅ FIN KRAMAR DIG FRÅN FASTER MARIE CH

2011-02-16 @ 00:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0