Home.

Nu är jag äntligen hemma.

Resan gick överraskande bra idag och fort. Jag lyckades sova rätt hårt på bussen kan jag erkänna. Undrar om min förkylning gjorde att jag snarkade? Nåja, haha.

Nu när jag kom hem så hade mamma köpt det nya mangochokladet från Marabou som jag varit nyfiken på. Hujeda mig så gott det var! Dog lite halvt där i köket. Helt fantastiskt! Jag älskar ju både mango och choklad, och det var definitivt mer lyckad än persikachokladet dem släppte för ett tag sen.. smakade ju faktiskt.. ja, det kan vi lämna. Inte bra helt enkelt, alls.

Idag ska jag verkligen bara ta det lugnt. Kolla tv, mamma ska ge mig fotvård (TACK MAMMA! ♥), och ta det riktigt lugnt.

Är ändå glad för det här med Odium. Det har varit en dröm länge så när jag klickar mig in HÄR så är det lite svårt att förstå faktiskt. Men såklart... jag är ju så glad. :)

Liten sneakpeak...






GOTT!
1 kommentarer
Postat av: Anonym

så fin sidan blev nu puss kram från faster marie ch

2011-02-28 @ 08:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0